Prodej potravin on-line: vylepšení

Lidé chtějí nakupovat nejlevněji. Proto je dobré jim ukázat, kde a jak to provést. ČR čeká přechod na totální on-line ekonomiku. Lidé přestanou chodit do potravin. PS: osobně ovšem do Teska ještě chodím…

Vychytávač akcí

  • Něco jako Slevomat, akorát pro on-line prodejce potravin. Např. „mléko polotučné akce -20% v Koloniálu“ a odkaz na položku.
  • Porovnávač základních položek (košíků), např. výběr X položek pro rodinu na týden, a informace, kolik takový nákup stojí v kterém obchodě.
  • „Index cen potravin online“ zveřejňovaný každé pondělí ráno
  • Lze sestavovat ručně
  • Lze automatizovat

Dynamický nákup

Cílem je najít cenově nejvýhodnější nákup libovolného košíku.

Postupně zadám žádané položky a vidím, kolik nákup kde stojí. Napíšu „šunka“ a vyskočí mi produkty z iTesco se slovem “šunka” v popisu, já si na jeden kliknu a vložím do dynamického košíku, pak vyskočí nabídka na „šunka“ z Koloniálu, já si jeden produkt vyberu a skočí mi do košíku, pak mi vyskočí produkty z Rohlíku pro „šunka“ a zase vložím do košíku. Pak se podívám na cenu a jeden košík si vyberu.

Různé

  • Sleva na první nákup nad 1 500 Kč ve výši 10 %.
  • Typizované košíky (rodina 2 na týden, rodina 4 na týden, rodina 4 na měsíc, …). Dále např. „Výběr podle… XY“ (Roman Šebrle, Lucie Bílá).
  • Nabídky na objednávku velkého množství, výhodné balíčky. Např. dva balíky mlék, více zubních past, sprch. gelů atp., se slevou X %.
  • Věrnostní slevy z obratu a frekvence nákupů.

Nákupní aliance

Nákupní aliance pro větší počet objednaných kusů, množství za účelem snížení ceny: Nová funkce v e-shopu „společná objednávka“, kde by šlo v jedné objednávce vytvořit více „podobjednávek“ z jedné lokality (město, okres). Lidé by byli motivováni nakoupit on-line za získání množstevní slevy.

Vytvořit systém, v němž by domluvená skupina přátel, rodin, jednoduše provedla seskupení poptávaných produktů a odeslala jednu velkou objednávku do vybraného obchodu. Zboží by pak přišlo v taškách pro jednotlivé objednatele na jednu adresu, kde by si to daný člověk vyzvednul.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s